torstai 7. huhtikuuta 2011

Pienten lasten painajainen

Kirjoittajat: Jasmiina, Katariina ja Rita Henkilöt: Kertoja, Noora, Nelli ja Sohvi Kertoja: Isosisko Sohvi pelottelee pikkusiskojaan Nelliä ja Nooraa jotka ovat aloittamassa huomenna eskarin. Sohvi: Kaikki ysiluokkalaiset syö uusia esikoululaisia. Nelli: Mä en usko sua koska sä oot jo käyny eskarin ja sä oot vielä hengissä... Noora: Niipä ! Onko se oikeesti totta ? Mua pelottaa. Sohvi: Kuolleetki voi elää. Nelli: APUAA! Sohvi on muumio! Noora: Eihä se voi olla muumio koska sitä ei oo kääritty vessapaperii. Sohvi: No jos oonki zombi! Nelli: Noora, uskotsä Sohvii? Mä en tiiä ku se ei näytä yhtää zombilta mut se on kuiteki käyny eskarin. Noora: No... Mä en oikee jaksaa enää miettiä ku mua väsyttää iha hirveesti. Hyvää yötä Sohvi ! Nelli: En mäkää jaksa enää miettii koko asiaa nii HYVÄÄ YÖTÄÄ ! Sohvi: Öitä. Jes! Telkkari on minun! Kertoja: Kun Nelli ja Noora olivat nukkuneet hetken he näkivät painajaista Sohvin tarinoista. Uni oli seuraavan lainen: Tytöt olivat kävelemässä koulun pihalla eskaria kohti. Pihalla seisoi joukko ysiluokkalaisia. Yksi heistä lähti seuraamaan heitä. Tytöt huomasivat hänet ja kiristivät vauhtiaan. Kun tytöt olivat päässeet eskariin he katsoivat varovasti ikkunasta ulos ja huomasivat että ysiluokkalainen oli tulossa sisälle, joten tytöt menivät piloon häntä. Ysiluokkalainen löysi tytöt ja söi heidät suihinsa. Siihen tytöt sitten heräsivätkin. Tytöt: Me ei haluta mennä eskarii !!! Kertoja: Loppujen lopuksi menivät eskariin, eikä ysiluokkalainen syönyt heitä ja heilä oli kuitenkin hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti